• Hvordan kommer vi i gang?

I vores møde med jer vil vi indledningsvis afklare, hvori jeres behov består – og om I skal have udviklet nye løsninger eller optimeret jeres eksisterende.

Uanset valget er det vores målsætning, at løsningerne øger jeres effektivitet, strømliner jeres processer og er nemme at anvende i hverdagen.

Et typisk udviklingsprojekt starter med et indledende møde, hvor opgaven skitseres. Ofte tages der udgangspunkt i den løsning, som I bruger i dag. Vi sørger for, at de rette spørgsmål bliver stillet, således at løsningen har en fornuftig balance i forhold til pris, og at den rummer den dynamik og fleksibilitet, som sætter jer i stand til selv at varetage det daglige vedligehold. Dette gælder også i forhold til, hvilken platform løsningen bør baseres på. Om det skal være Excel alene, eller om Excel skal kombineres med databaseteknologi.

Herefter udarbejder vi et tilbud, inklusiv en overordnet kravspecifikation. Når tilbuddet er accepteret, løser vi opgaven i tæt samarbejde med jer, ofte ved at være fysisk til stede hos jer. Dette giver erfaringsmæssigt den mest effektive opgaveløsning. Løsningen undergår test og fejlretning og sættes i drift.

Vi uddanner som en del af implementeringen administratorer/modelejerne, og hvis det er nødvendigt står I selv for at uddanne slutbrugere. Det står jer frit for selv at varetage det daglige vedligehold, men vi supporterer naturligvis alle vores løsninger, eventuelt via en supportaftale.

Kontakt os, hvis I vil høre mere om, hvordan vi bedst kan hjælpe jer.

 

SKRIV TIL OS

Tak for din besked. Du hører fra os.

Med venlig hilsen
exacto

Adresse i København

exacto A/S
Tuborgvej 5
DK-2900 Hellerup

Kontaktperson: Peter Jørgen Nørvig
+45 6179 8060
peter@exacto.dk

Adresse i Aarhus

exacto A/S
Saralyst Allé 57
DK-8270 Højbjerg

Kontaktperson: Tom Kortegaard
+45 6179 8050
tom@exacto.dk

Genveje

Forside
Om exacto
Kontakt

CVR: 3020 2414
Bank: Nordea
Revisor: Deloitte Statsautoriseret Revisionsaktieselskab